שאלות נפוצות

מוצרים

באילו חומרי גלם את משתמשת?

כל המוצרים נעשים מחומרים משובחים וטריים, כמו שוקולד מריר מחיות פרי וקרמים איכותיים עם תוספת קראנצ', אגוזים קלויים ועוד. כך שהמוצרים שלנו לא ניחנו רק במראה יפה ומכובד אלא גם ובעיקר בטעם מפתיע. בנוסף אנו מכינים את המוצרים סמוך ככל האפשר למועד האירוע כך שהם יהיו טריים וטעימים.

האם יש כשרות למוצרים?

כל המוצרים שלנו הם כשרים למהדרין בהשגחת בד"ץ העדה החרדית או הרב לנדא. ולגבי מוצרים שמקובל עליהם שהם אינם צריכים כשרות, אנו בודקים באופן ספציפי עם משגיח מטעם הרב לנדא.

מה ההבדל בין פטיפור לפרלין?

הפרלין עשוי משוקולד מובחר הממולא בטעמים שונים, לעומת זאת הפטיפור בנוי משוקולד משובח בשילובים של טעמים וגוונים שונים, הפטיפור מונח בסיס עוגיה ומעליו קישוטים מעניינים ויצירתיים.

השוקולדים אכילים בכלל? או הם מיועדים רק ליופי ולרושם?

אצלנו היופי והמראה לעולם לא יבואו על חשבון הטעם. כן, אפילו נעדיף שלא להכניס רכיב מסוים שעשוי לתת מראה מרשים יותר אך גם לקלקל את הטעם.

האם המוצרים עמידים מחוץ למקרר/מקפיא? האם הם יראו יפה גם אחרי כמה שעות על בר באירוע?

המוצרים עמידים בחדר ממוזג בטמפרטורה נוחה. במוצרים רגישים אנו נדריך אתכם כיצד לשמור עליו כך שהוא יהיה עמיד וישאר ביופיו.

כמה זמן המוצרים הללו נשמרים?

תוכלו לשמור עליהם במקפיא אפילו חודש ויותר, עם זאת ההמלצה שלנו היא להשתמש בהם תוך יומיים כי אין כמו מוצר טרי.

הזמנות

כיצד רוכשים מוצרים באתר?

האתר נבנה בצורה נוחה ופשוטה לרכישה כך שאם תרצו לרכוש מוצר עליכם לפעול לפי השלבים הבאים:
בחרו את המוצר מהמגוון המוצג באתר, בחרו את הכמות המבוקשת, ולחצו על הכפתור \'הוסף לסל\' ברגע זה המוצר שבחרתם התווסף לסל הקניות שלכם הנמצא באייקון עגלת קניה בתפריט.
לאחר שבחרתם את כל המוצרים שברצונכם לרכוש,וברצונכם לבצע הזמנה לחצו על הכפתור "לתשלום" בסל הקניות ותידרשו למלא פרטים אישיים, ללא פרטי כרטיס האשראי.
לאחר שליחת ההזמנה אנו ניצור אתכם קשר לביצוע התשלום. במידה והזמנתם מוצר שהינו להשראה נתאם אתכם לגבי מוצרים דומים.  
התשלום הוא מראש ותוכלו לשלם במזומן / העברה בנקאית / אשראי/ צ\'קים.
אגב, אם מצאתם מוצר שאתם חושבים שתרצו להזמין בעתיד, תוכלו לשמור אותו במועדפים. פשוט תלחצו על הכפתור "הוסף לרשימת המועדפים" והמוצר נשמר במועדפים ותוכלו למצוא אותו בקלות.

כמה זמן מראש צריך להזמין?

באופן כללי כדי שנוכל לספק לכם את המוצרים במועד הרצוי, מומלץ להזמין יום יומיים מראש לפחות, הזמנות גדולות לפחות שבוע מראש. הזמנות לשבת מתקבלות עד יום חמישי.

האם אני יכול לבטל הזמנה?

ניתן לבטל הזמנה עד 3 ימים לפני מועד האספקה המתוכנן.

כיצד אקבל חשבונית עבור הרכישה שלי?

את החשבונית תקבל ישירות לתיבת הדוא"ל שלך מיד לאחר הרכישה.

אני רואה שאין מחיר למוצר, האם ניתן לרכוש אותו?

לא, התמונות הללו הם להשראה בלבד. עם זאת נוכל להציע לכם מוצר דומה ומכובד באותו סגנון.

אני רוצה להוריד או להוסיף מוצר לעיצוב, האם אפשר?

אפשרי בהחלט, נשמח לעצב לכם מוצר שיעמוד בדרישות שלכם. תוכלו גם לצרף מתנה קטנה (כמו גביע, טבעת וכדו') בקבוק יין או ברכה מודפסת על קאפה ואנו נשלב אותו ובתנאי שרוב המוצרים נרכשו אצלנו (אנו חנות שוקולדים, לא חנות עיצובים!).

 

משלוחים

האם יש לכם שירות משלוחים? או הלקוח צריך לדאוג לאסוף את ההזמנה?

יש שרות משלוחים והתשלום יקבע ע"י השליח וישולם לו ישירות.

מהי עלות המשלוח?

העלות נקבעת ע"י השליח. המחיר יקבע בעת ההזמנה בהתאם לגודל העיצוב, האזור והעונה.

האם שירות המשלוחים הוא לכל הארץ?

אנו נמצאים באשדוד. כרגע אנו שולחים לערים: ירושלים, בני ברק, אשדוד, קרית גת וקרית מלאכי. אם אתם רוצים לשלוח לאזור אחר מומלץ להתקשר 050-4152089.

האם חייבים להיות בבית לקבל את המשלוח?

כן. לכן אם אתם שולחים מתנה לאדם אחר נא ודאו שיהיה מי שיקבל את המשלוח.