שאלות ותשובות –איידי פרייזלר
מאחורי הקלעים של היצירה המושלמת:
כל מה שרציתם לדעת על מוצרי איידי פרייזלר
המוצרים המרהיבים שלנו נעשים מחומרים משובחים וטריים המרכיבים את היצירה המושלמת , והם סוד התמצית של הטעם המשובח, כל חומרי הגלם החל מהשוקולד המריר, מחיות הפרי והקרמים האיכותיים ועד תוספות הקראנצ', האגוזים הקלויים ועוד הינם חומרים איכותיים וטריים.
בנוסף לחומרי הגלם האיכותיים, מה שמבטיח טעם מפתיע וארומה מדהימה זו ההקפדה שלנו להכין את המוצרים סמוך ככל האפשר למועד האירוע כך שהם יהיו טריים וטעימים.
בוודאי, כל מוצרנו מתהדרים בכשרות למהדרין בהשגחת בד"ץ העדה החרדית או הרב לנדא. ולגבי מוצרים שמקובל עליהם שהם אינם צריכים כשרות, או שאין להשיגם בהכשר בדץ העדה"ח, אנו בודקים באופן ספציפי עם משגיח מטעם הרב לנדא.
אצלנו היופי והמראה לעולם לא יבואו על חשבון הטעם. בתהליך היצור נעדיף שלא להכניס רכיב מסוים שעשוי לתת מראה מרשים יותר אך גם לפגום חלילה בטעם
המוצרים אותם אנו מיצריים באהבה מכילים גלוטן., אין באפשרותנו לקחת אחריות לגבי רגישות כלשהי!!!!
המוצרים עמידים בחדר ממוזג בטמפרטורה נוחה. במוצרים רגישים אנו נדריך אתכם כיצד לשמור עליו כך שהוא יהיה עמיד ויישאר ביופיו.
תוכלו לשמור עליהם במקרר כמה ימים ובמקפיא אפילו חודש ויותר, עם זאת ההמלצה שלנו היא להשתמש בהם תוך יומיים כי אין כמו מוצר טרי.
את המנגינה הזו אתם חייבים לטעום!
כל מה שרציתם לדעת על הזמנות המוצרים:
הזמנה דרך האתר: אספקת מוצרים עד ל-3 ימי עסקים.
הזמנה טלפונית הכוללת משלוח מחוץ לעיר: יש להזמין יום יומיים מראש לפחות
הזמנות גדולות: מומלץ להזמין לפחות שבוע מראש.
הזמנות לשבת מתקבלות עד יום חמישי.
הזמנות באשדוד : יתכן אספקה באותו יום, במידה והמוצרים קיימים במלאי
כן,
בהזמנת קינוחים ומגוון פטיפורים- לא ניתן להזמין פחות מ20 יחידות.
הזמנת פטיפור/קינוח זהה בכמות הגדולה מ30 יחידות- תעשה בתאום מראש ותתומחר במחיר שונה
כן, ניתן לבטל הזמנה עד 3 ימים לפני מועד האספקה המתוכנן.
לא. אין אפשרות להחזיר או להחליף מוצרים לאחר ההזמנה באתר
את החשבונית תקבל ישירות לתיבת הדוא"ל שלך מיד לאחר הרכישה.
ההזמנה מתקבלת רק לאחר התשלום, יש להזמין דרך האתר או בשיחה טלפונית (לא יתקבלו הזמנות דרך המייל)
כנסו לחנות האון ליין שלנו, ובחרו בקלות ממגוון המארזים המפנקים של איידי פרייזלר.
ממתינה לכם חווית קניה קלה וטעימה להפליא ניתן להזמין דרך האתר כל מוצר המופיע בחנות עם אפשרות של הוספה לסל/רכישה
בוודאי, כל התמונות ללא יוצא מן הכלל הינם של מוצרים שהוכנו וצולמו על ידינו.
המוצרים שאתם מזמינים הם בסגנון הטעם והמראה שראיתם באתר, אבל לא בדיוק אחד על אחד. אין התחייבות לאותו מוצר בדיוק / לאותו קישוט /לאותם פטיפורים במארז.
מומלץ ורצוי להוסיף ברכה מלב אל לב. סגננו ברכה קצרה (20-30 מילים מקסימום) ואנו נרשום על כרטיס ברכה שלנו, ניתן לשלוח במייל ברכה מעוצבת ואנו נדפיס (יש לשלוח יום קודם לפחות) כמוכ' ניתן להוסיף לעיצובי הוקרה, ברכה מודפסת על קאפה ואנו נשלב לכם את הברכה בעיצוב מהודר ומכבד. .
איך כל הטוב הזה יגיע אלינו?
כל מה שרציתם לדעת על שרות המשלוחים שלנו:
בוודאי, יש לנו שרות משלוחים יעיל ליעדים הבאים:
בעיר אשדוד- שרות באותו יום
מחוץ לאשדוד (בתאום מראש –יום קודם לפחות): ירושלים והסביבה (רמת שלמה, רמות, הר נוף), בני ברק, אלעד, קרית גת, בית שמש, ביתר, ברכפלד.
המשלוחים מחוץ לעיר מבוצעים בשעות הבוקר-צהרים.
כן. יש להוסיף לשם ולכתובת גם מספר טלפון של איש קשר. (חובה!)
כמו כן, אם אתם שולחים מתנה לאדם אחר נא ודאו שיהיה מי שיקבל את המשלוח. במידה ולא יהיה מענה, השליח ישאיר מאחורי הדלת
ישנם מחירים קבועים לפי האזורים הקבועים
אם אתם רוצים לשלוח לאזור אחר, יש לתאם טלפונית.
לרוב זה יהיה שירות ספישל במחיר שיקבע ע"י השליח.
שימו לב, קיים הבדל בין משלוח מארז למשלוח עיצוב
משלוחים זה שירות שניתן ללקוח אין אנו אחראים למוצר שיצא מבית העסק. יחד עם זאת, שרות המשלוחים שלנו ידוע ביעילותו, אנו עושים הכל כדי לארוז את המוצרים בצורה בטוחה ועמידה, למרות טלטולי הדרך, השינוע נעשה ברכבים ממוזגים ללא חשיפה לשמש. וצוות השולחנים שלנו אחראיים והגונים.